Sunday, January 23, 2011

Kenduri Joegi Satriani

         Bukan senang nak pergi kenduri selebriti ni. Lebih-lebih lagi Joe Satriani. Nasib baik aku member dengan Joe Satriani, tapi member aku ni Joegi Satriani. Musician jugak, sebab dulu time skolah dengan aku dia ahli kelab 'Wind Orchestra'. Sebab apa dapat nama Joegi?? Biarlah aku simpan ja dalam muzium 'batch' budak skolah aku.Nanti kejang otot nak gelak benda -benda pra matang macam -macam tu.

       Aku hadir bukannya secara solo, tetapi secara berjamaah. Ya, lebih afdal jika solat secara berjemaah. 27 kali ganda darjatnya dari solat secara solo. Geng kenduri semalam, cik pentunang, Sida R n H, Alimin TerraRossa, dan Jedi R n H. Macam biasa, 'transport' kami di sponsor oleh cik pentunang.


       Kehangatan kenduri semalam ditambah meriah dengan rombongan pengantin lelaki belah abang ipar menantu tiri Joe sendiri yakni Pali (peminat Telletubies), Lok pol , Adham , dan Syahrur Hidayat. Dari jauh mereka datang, iaitu Kolumpo. Rombongan pengantin lelaki lain pula diketuai Luqman dan pasangannya, Oli Aghipuk. Aku gembira tak terkata dapat berjumpa depa semua ni. Banyak yang kami bincangkan, termasuklah bisnes juta-juta, sistem piramid, MLM suatu amalan mulia, dan juga status Fesbuk masing-masing.

Joe dan pasangannya, Farrah. Dah macam Herman Tino dengan Hetty Koes Endang aku tengok. Lu memang Jawa tegar.



Barisan jemaah dan dif -dif jemputan.



Last but not least, 'pose' paling kawaii untuk milenia ni. Kudos !!

No comments:

Post a Comment