Sunday, September 23, 2012

Rahsia Victoria


Rahsia Victoria, ataupun dalam omputihnya,''Victoria's Secret". Hasil karya Bart Ahmad

           Beberapa minggu lepas aku telah menerima buku yang telah ditempah dan dibeli daripada Gobokbuku. Buku yang aku tempah itu - Rahsia Victoria, hasil tulisan saudara Bart Ahmad yang juga dikenali sebagai 'The Alpha Ko#%y'. Astaghfirullahaladzim. Macam-macam gelaran lah depa ni. Pembelian aku berdasarkan promosi yang bersungguh dilakukan oleh Lan 'Sinaganaga' dan juga serba-sedikit ulasan dari laman sosial fesbuk.

         Ulasan dari aku? Belum boleh beri lagi sebab aku belum habis baca (baru baca sampai 14 muka surah). Ini disebabkan kekangan masa di waktu selepas kerja di kilang dan juga pada malam hari yang mana banyak digunakan untuk bermain dan bercanda dengan puteri intan payong aku Nur Adelia.

         Disini aku sertakan beberapa ulasan daripada pembaca lain. Untuk mengetahui lebih lanjut, bolehlah hangpa dapatkan buku ini daripada Gobokbuku.

''Bart Ahmad adalah Jane Austen bagi pergerakan Neo feminisme.Tak ramai yang akan faham buku ini, tapi berapa ramai pula yang memahami 'Love in the time of Cholera' -Zafer Rahman-

"Bart adalah pencinta wanita yang membenci perangai wanita" -Farizul Izwany-

''Dia punya bakat dalam bidang penulisan walaupun paras rupanya langsung tidak memberangsangkan nafsu wanita normal" -Fariz Abdullah-

No comments:

Post a Comment