Thursday, September 19, 2013

Joyeux anniversaire,Fahmi !

Dipetik dari status fesbuk aku ;

"Ayoh semua.
Pertandingan ucapan 'Selamat Hari lahir kepada saya' akan ditutup pada jam 11.59 malam ini.
Peserta yang menghantar ucapan 'Selamat Hari lahir kepada saya' yang paling kreatif,jitu dan solid, bakal menerima hadiah misteri daripada pihak penganjur.
Jangan lupa ya. Panjang ucapan mestilah tidak melebihi 120 patah perkataan."

Setakat ni tiada pemenang lagi yang berjaya ditemui. Hangpa boleh cuba lagi.

******
Dipetik dari status fesbuk aku lagi;

"Malam tadi ada 2 orang wanita telefon gua.Mereka dengan mesranya ucap 'Selamat hari lahir' kepada gua.

Gua tersenyum sambil terharu.

Diakhir bicara,gua cakap 'I love you';dengan nada yang manja.

Bini gua steady aje."

******

Mak aku kabor nak telefon pukul 4.20 pagi semalam, tapi dia tak berapa nak larat. Justeru, dia telefon aku pada malamnya pula.

Mak mertua aku pun telefon pada malam yang sama juga. Pergh..Bahagia betul rasa dia habaq hang.

******

Terima kasih kepada mak dan abah, mak mertua (serta bapak mertua yang tidak pernah aku temui, semoga tenang di alam sana), Sorfina, adik beradik, keluarga ipar duai serta seluruh ahli keluarga arwah Yusof dan arwah Abdul Ghani, juga tidak lupa kepada para sahabat serta rakan taulan, guru-guru, dan juga kenalan lain; sepanjang kehidupan aku ini.

Jasa baik kalian tidak terbalas dan selayaknya diberi ganjaran yang baik dari Allah S.W.T. Amin.

No comments:

Post a Comment