Friday, January 16, 2015

Memeriksa buku

8.20 malam.
Aku baru lepas pekena mengaji Koran. 'Challenging' juga baca Koran ni sambil dukung Muhammad Akif. Sambil aku baca, dia pun turut 'busy'- tak menang tangan nak selak-selak dan menjilat kitab Koran tersebut.

Nak tinggal dia kesian. Aku letak bagi dia merangkak, dia pulak duk capai kaki aku nak kerabat naik.

Alahai.

8.45 malam. Habis baca Koran.
Sambil dekat dengan meja makan,sambil belek-belek telefon pintar aku, kemudian capai buku catatan harian Nur Adelia dalam beg dia. Buku log harian dari pusat jagaan. Kemudian, aku buat 'spot check'.

'Aktiviti 4.30 petang: Aktiviti perkembangan kreativiti & estetika ->
Membuat gaya 'gummy bear'

Mai mana gummy bear ni?


3 comments:

  1. hi.. kat mana ye pusat jagaan tu... sbb saya sedang mencari di area kulim utk hantar anak juga.. bila baca blog ni nmpak cam menarik sbb siap ade buku log... boleh tak bgtau? ni email saya idrakishah8282@gmail.com

    harap En Fahmi reply.. thanx..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Saya hantaq anak di Taska Minda Cemerlang di Kulim Perdana, rumah teres corner lot yang berhadapan kawasan permainan kanak-kanak. Alhamdulillah, bayaran dan jagaannya baik.

      Delete
  2. oh terima kasih encik krn sudi reply ... :)

    ReplyDelete