Saturday, February 23, 2013

Barber shop

Beberapa hari lepas

Sorfina telah menanyakan aku satu soalan

Satu soalan yang cukup mudah-róng yì, facil lagi madaling

Namun menggoncang kredibiliti aku sebagai saorang lelaki

Lantas aku mengklasifikasikan soalan ini

Sebagai 'Persoalan untuk kurun ini'

Persoalan untuk kurun ini - ayat yang selalu diguna pakai dalam 'Tukar Tiub'

Ini soalannya

"Asal kedai gunting rambut lelaki saja, ayang nampak benda pusing-pusing tu, asal kedai gunting rambut lelaki saja, ayang nampak benda pusing-pusing tu. Kenapa ha?"

Benda pusing-pusing di kedai gunting rambut lelaki
******

Lepas baca di Wikipedia baru aku tau

Ok bila-bila nanti bila jumpa kedai gunting rambut dan nampak benda pusing-pusing tu, nanti aku cerita sama Sorfina


Sumber :http://en.wikipedia.org/wiki/Barber's_pole

No comments:

Post a Comment