Wednesday, January 9, 2013

Kalimah Allah

         Aku perati isu penggunaan kalimah Allah tengah 'in' sekarang di media-media; samada media massa ataupun media elektronik. Ada yang menyokong, ada yang membangkang dan ada juga yang duduk terkangkang sahaja sebab tak pernah nak ambil pot.

         Kalau ikut aku, setelah aku pikir masak-masak dan secara dalam-dalam, aku menyokong dalam isu ini; berserta dengan pelbagai hujah dan sebab. Dibawah aku 'print screen' dua pendapat dari laman fesbuk aku, yang aku kira bernas dan mudah untuk hangpa dan juga aku fahamkan.

         Semoga kita semua mendapat pengampunan serta hidayah daripada Allah S.W.T, Tuhan semesta alam.

2 comments:

  1. Setahu aku la, memang dah lama diorang guna perkataan Allah ni. Bukan setakat kat Malaysia je, malah sampai negara seberang sana.

    Wei, bila nak bubar parlimen ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang aku hairan tak ada perbincangan ka antara ulamak-ulamak Indonesia dan Malaysia?kat Indonesia boleh aja

      Delete