Thursday, December 23, 2010

Bulu tangkis kegemaran ramai

        Tet..Tet...Tet..Tet...handphone Nokia 32xx aku yang dah macam cokia tu berbunyi. Owh, ada mesej. Cepat2 aku angkat. Kut2 la ada result 4D keluar ke. Oops, sory. Gambling is prohibited in Islam. Kejadahnya aku nak subscibe 4D punya result.

                " Mass msg.Mlm ni.CRC.kol 9.harap maklum".

        Syafiq bagi mesej. Ok.Cargasss..aku pun dah lama tak maen permainan yang meggunakan bulu tangkis ni, atau secara tepatnya Badminton, semenjak kekalahan Datuk Lee Chong Wei, last May'10 kat Kolumpo dulu time Thomas. Bagero. Terus down.
        Tanpa melengahkan masa, jom. Cargas. Tangan aku dah ketar ni nak wat jumping smash.Hikhik


p/s : " Orang-orang yang kurang akalnya di antara manusia akan berkata: "Apakah yang memalingkan mereka (umat Islam) dari kiblatnya (Baitulmaqdis) yang dahulu mereka telah berkiblat kepadanya?" Katakanlah: "Kepunyaan Allah-lah timur dan barat; Dia memberi petunjuk kepada siapa yang dikehendaki-Nya ke jalan yang lurus." [ Al- Baqarah , 142]

No comments:

Post a Comment