Friday, April 22, 2011

Justin Bibir - Contoh terbaik 'Gaya, mutu, keunggulan'

Justin Bibir-salah seorang peminat tim bola sepak terkemuka Sepanyol. Kahkahkah


           Bangfes, Jonas Brader, Justin Bibir, artis Korea jambu menari hebat dan yang seangkatan dengannya memang betakhta dekat dalam jiwa aku. Radiohead, The Strokes, Cromok,Rage Against the Machine, Butterfingers, XPDC, Foo Fighters- sapa depa ni? Maaf, aku tak ambik port. Kahkahkahkah.

           RM 500. Itu harga tiket kalau hangpa nak tengok konsert Bibir ni. Rileks lalu. Cik pentunang ada pernah cerita aritu, kawan kakak dia kut (aku pun dah lupa) kena suruh dengan anak perempuan dia beli tiket konsert Justin Bibir. Mau tak mau kena keluar RM500.

           Pergh. Memang impress aku. RM500 nak tengok Bibir beraksi. Power juga penangan mamat ni. Cilakak betul.

Jangan terkejut yang aku salah satu orang daripada 17K tu. Kahkahkah.Hak tuihh!!

Woit, semangat anak muda Wawasan Doplo-Doplo yang macam ini kita mahukan nanti. Kahkahkah


source : Thestaronline

No comments:

Post a Comment