Friday, January 20, 2012

Suhaib Webb - Reflection

Imam Suhaib Webb sedang memberi kuliah di Silicon Valley, San Fransisco

           Mak mertua aku yang perkenalkan aku dengan ustaz omputih ni. Nama dia Suhaib Webb. Memang sempoi dan power dalam memberi kuliah tafsir Al-Quran dalam program 'Reflection',di TV Al-Hijrah.Hangpa semua boleh ikuti program ni setiap hari Isnin sampai Khamis, bermula dari pukul 10.30 malam.

          Alhamdulillah. Subhanallah. Allahuakbar.Aku memang cukup suka dan kagum dengan orang yang telah diberi hidayah oleh Allah S.W.T untuk memeluk Islam dan seterusnya menjadi umat Islam yang hebat macam Suhaib Webb ni. Rasa malu pun ada dalam diri sebab aku yang dah lama Islam pun tak hafal Al-Quran macam dia.Memang bagi motivasi kat aku untuk jadi orang Islam yang lebih hebat. Semoga kita semua dapat manfaat daripada kuliah-kuliah daripada ustaz Suhaib Webb ni. InsyaAllah.

Notakaki : Boleh melayari laman web Imam Suhaib Webb di http://www.suhaibwebb.com/
.

No comments:

Post a Comment