Sunday, January 23, 2011

22 and still unbeaten..apa ada hal???

          Semalam aku sampai lambat kat Old Trafford Kulim,bukan sebab aku bangun lambat, tapi sebab 'technical error' keretapi dari London Perda. Dayum. Keretapi Virgin yang di jadualkan sampai pukul 11 dekat-dekat kawasan Manchester Piccadilly terlewat 25 minit dari waktu asal. Dah la lepas tu aku kena naik tram pulak ke Trafford. Aduss.

       Sampai-sampai dekat seat, tengok 'scoreboard' kat stadium dah 1 - 0. Abang Berba 'score'. Syabbas betthe.Puak -puak Birmingham ni memang nak kena. Aritu 'score' lagi gol kontroversi kat St. Andrews sapa suruh.

       Aku tersenyum girang sampai ke hujung pipi. Sikit lagi nak kena cuping telinga pada minit ke 92.




'Kejor Yeop Kejor' sorak bang Berba pada Shrek di belakang



''jom main pok amai - amai dengan aku??" soal Giggs




photo credit : http://www.manutd.com/

No comments:

Post a Comment