Wednesday, January 26, 2011

23 and still unbeaten...apa ada hal??

           Bangun- pangun pagi, baru aku teringat, ada game kat Bloomfield Road hari ni. Alamak, aku dah lambat. Aku terus cargas ke tandas,capai berus gigi, gosok -gosok ala kadar dan basuh mata (mandi ala P. Ramlee). Malas nak mandi sebab sekarang musim sejuk. Suhu kat luar tu ha, mencecah paras negatif 2 darjah.


          Aku lambat sekali lagi. Kali ni bukan sebab 'technical error',tapi memang aku yang silap. Disebabkan aku nak pergi tengok game 'away', dressing pun kena pakai 'away' punya jersi la. Aku pakai jersi AON yang putih tu je.Kat luar aku pakai baju sejuk. Sejuk beb. Salji still turun.


           Lah, ape citer ni.Rugi...memang rugi. Sampai -sampai je dekat Bloomfield  dah 5 gol aku 'miss', nak buat macam mana, tiket dah bayar, kena pergi gak la. Aku manfaatkan sepenuhnya masa tambahan yang diberi pengadil malam tu, encik Peter Walton.

           Minit ke 100, aku senyum je. Senyum kali ni lain sikit sebab campur riyak sikit..Hahaha. Panjang tak mau -mau. Sampai sekarang ni aku duk seyum sorang-sorang. Ya, comeback itu yang menyebabkan sesuatu kemenangan itu lebih manis. Heeeee.







"Berbatov kini bukan 'Berbaflop' lagi tau", jerit beliau sambil main aci ligan dengan Chicharito.

No comments:

Post a Comment