Monday, January 31, 2011

Tenang yang bakal tak tenang II

       

        Semalam, balik -balik dari pergi Queensbay, dah agak malam, lebih kurang pukul 10.30. Aku memang ternanti -nanti 'result' pilihanraya kecil N05 Dun Tenang. Berita haram jadah satu pun aku tak tengok lagi, sebab tak ada peluang nak tengok, maklum la, telepon tak dilengkapi kemudahan internet dan iPhone pun aku tak mampu pakai lagi.

        Bukak terus surat khabar tabloid kegemaran aku sepanjang zaman, Harian Metroll.  Memang aku dah jangka benda ni berlaku, parti Bini Najib menang. Dayyum.

        Untuk laporan penuh, sila baca kat link di bawah. Kredit kepada Mr Obe a.k.a wartawan professional dari Harian Metroll. Sekian

http://harianmetroll.blogspot.com/2011/01/pakatan-rakyat-salahkan-calon-kurus.html




      

No comments:

Post a Comment